Πολιτική ακύρωσης και επιστροφών
Υπαναχώρηση
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ενημερώσετε την εταιρεία μας είτε μέσω email στο hello@petlogic.gr, είτε μέσω τηλεφώνου στο 6944108659 (καθημερινές 09:00 – 17:00). Αποστολές για τις οποίες δεν έχει προηγουμένως ενημερωθεί το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας, δεν θα γίνονται δεκτές και το δέμα θα επιστρέφεται με χρέωση δική σας.
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις-ετικέτες του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η επιστροφή θα γίνεται αποδεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας και αφού ελεγχθούν σχολαστικά τα επιστρεφόμενα είδη από το αρμόδιο τμήμα. Επίσης οι αλλαγές προϊόντων μεγάλου όγκου (Κρεβάτια – Καναπέδες 1 μέτρου, τουαλέτες, ονυχοδρόμια) είναι κατόπιν συνεννόησης λόγο επιβάρυνσης μεταφορικών. Τέλος δεν δεχόμαστε αλλαγές σε αναλώσιμα είδη.
Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες (η δυνατότητα αφορά περιπτώσεις επιστροφών που δεν πρόκειται για λάθος της Άννα Στεφανίδου PETLOGIC), δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.
Αφού γίνει η επιστροφή των προϊόντων και αναλόγως με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Από την επιστροφή χρημάτων εξαιρούνται τυχόν επιπλέον έξοδα όπως κόστος αντικαταβολής ή/και μεταφορικά έξοδα που πληρώθηκαν κατά την αρχική παραγγελία.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να πραγματοποιήσει μέχρι δύο επιστροφές.
Ελαττωματικό – λάθος προϊόν
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας οφείλετε να ελέγχετε προσεκτικά τα προϊόντα για τυχόν φθορές ή ελαττώματα. Εφόσον διαπιστωθεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε μαζί μας στο hello@petlogic.gr, είτε μέσω τηλεφώνου στο 6944108659 (καθημερινές 09:00 – 17:00). Εάν αποδεδειγμένα πρόκειται για λάθος της εταιρείας μας ( πχ λάθος προϊόν ή ελαττωματικά είδη) δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος.
Η Άννα Στεφανίδου PETLOGIC θα αποστείλει εκ νέου μια εκ των συνεργαζόμενων εταιριών courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η Άννα Στεφανίδου PETLOGIC το παραλαμβάνει εντός 2-3 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος. Μετά τον έλεγχο από το αρμόδιο τμήμα μας και εφόσον επιβεβαιωθεί υπαιτιότητα της εταιρείας μας , δύναται να γίνει επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με καινούργιο προϊόν.
Μπορείτε να στείλετε τo προϊόν σας μέσω της BoxNow.
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας μέσω BoxNow και επιθυμείτε να την επιστρέψετε, παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τις οδηγίες που λάβατε κατά την επικοινωνία της παράδοσης για να την επιστρέψετε δωρεάν.
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας με κάποια άλλη μέθοδο μπορείτε να βρείτε την κοντινότερη θυρίδα δίπλα σας και να ολοκληρώστε την αποστολή προς εμάς εύκολα και γρήγορα.